שיווק דיגיטלי מושכל לאולמות אירועים

שיווק זה כבר לא מה שהיה פעם. היום, הוא הרבה יותר טוב! עבורכם! הכוונה, לאפשרויות הרבות שזמינות כעת בשיווק דיגיטלי ולהחזר ההשקעה המצוין שהן מבשרות. קהל הלקוחות הפוטנציאליים הוא בעיקרו צעיר – אנשים שרגילים לחפש מידע על עסקים באינטרנט. לכן שיווק שמתחשב בכך, חיוני לאולמות אירועים. מה גם, שהמתחרים הרבים שלכם בוודאי כבר עושים זאת. בכדי לעשות זאת חכם, כדאי לקחת בחשבון את הנקודות הבאות:

אתר איכותי

לכל אולם אירועים חייב להיות אתר אינטרנט איכותי. הקמתו כרוכה בהשקעה חד פעמית לא גדולה, אשר תחזיר עצמה מהר והיטב, לאורך זמן. זה הוא כנראה מקור המידע הראשון עליכם שהלקוחות יחפשו וכאן תוכלו לשלב חומרים שימושיים לשיווק, דוגמת תמונות של האולם, תמונות של האוכל וכמובן המלצות מלקוחות קודמים.

קידום אתרים

את האתר יש לקדם בצורות שונות, כך שהוא יבלוט בתוצאות חיפוש ולקוחות יחשפו אליו הרבה ובקלות. יותר מכך – שיחשפו אליו הלקוחות שמתאימים לכם ביותר. מדובר בעיקר על קידום במנוע החיפוש של גוגל. כשם שסביר שתבחרו בספק אינטרנט איכותי דוגמת ספק אינטרנט Itc, כך מקדם אתרים איכותי הוא נכס משמעותי עבורכם. זה הוא אחד מסוגי הספקים, אשר לגביו מומלץ מאוד למצוא את הטוב ביותר. כמובן, חיוני שיהיה לו גם ניסיון בקידום אולמות אירועים. קידום אתרים במנועי חיפוש (SEO, Search Engine Optimization) מחולק בגדול לשני תחומי משנה: קידום אורגני וקידום ממומן. הקידום האורגאני, הוא כל מה שעושים במסגרת האתר עצמו, כך שמנוע החיפוש של גוגל ימקם אותו כמה שיותר גבוה בתוצאות החיפוש. קידום ממומן, הוא קידום בתשלום, כך שהמידע עליכם מופיע בראש התוצאות ולידו יהיה כתוב "מודעה".

שיווק דיגיטלי מושכל לאולמות אירועים

קידום ברשתות החברתיות

קידום אולם האירועים ברשתות חברתיות שונות, הוא ערוץ שיווק חשוב נוסף. כאן מדובר על Social media optimization. SMO גם הוא תחום התמחות מיוחד בפני עצמו ואין צורך להסביר, את המקום המרכזי שרשתות אלה תופסות כיום בציבור הרחב ובעיקר פייסבוק.

שיווק בסמארטפונים

זווית מיוחדת לשיווק הדיגיטלי, מכניס המחשוב הנייד – סמארטפונים בעיקר. ברור שלקוחותיכם לא יחפשו עליכם מידע רק ממחשב שולחני ועליכם לתת מענה חזק, גם לסמארטפונים. יש כמה זוויות מיוחדות ו"טריקים" שימושיים, בכל הנוגע לשיווק מול מכשירים כאלה. ניתן למשל לנצל את יכולת המכשירים לזהות מיקום, במסגרת מה שמכונה שיווק מבוסס מיקום. כדוגמה לכך, ספק itc מציע לעסקים רשת WiFi מהירה ואיכותית. מטרתה הראשונית, היא לספק חיבור אינטרנט אלחוטי במבנה העסק שלכם, כולל עבור הלקוחות שמבקרים בו. עם זאת, ניתן להשתמש בכך גם לשם איסוף מידע על לקוחות אלה ולשם קבלת לידים חמים, דרך עמוד נחיתה מיוחד. אצל חברת itc תוכלו לקבל על כך מידע נוסף. כמובן, תצטרכו גם להתאים את אתר אולם האירועים עבור סמארטפונים, אך זה הוא עניין טכני שגרתי ולא מסובך.

עוד דגשים חשובים

תחום השיווק הדיגיטלי למעשה מתפרס לכיוונים רבים נוספים ויש הרבה מאוד מה לדעת בו. בדיוק מסיבה זו, תעבדו מן הסתם עם מקצוענים. אך בכדי להמחיש את המורכבות והאפשרויות הרבות, נזכיר שני היבטים שגם בעלי אולמות אירועים צריכים להכיר:

ריבוי ערוצים – השיווק הדיגיטלי הוא כיום בערוצים רבים, מאחר שגם לקוחותיכם פועלים במקומות רבים.

מדידה – שיווק דיגיטלי בנוי טוב במיוחד למדידה. היבט זה מסייע להבין מה באמת קורה. למשל, להבין טוב יותר, על מה בדיוק אתם מוציאים את תקציב השיווק ומה הן התוצאות בשטח.

לסיכום

בתור עסק שפועל בתחום תחרותי מאוד, עם צורך מתמיד בהשגת לקוחות חדשים, אולם אירועים חייב למנף באופן מושכל את נושא השיווק הדיגיטלי.

נגישות
דילוג לתוכן