סובלים מסינוסיטיס? זה הזמן לטפל בבעיה!

סינוסיטיס היא דלקת של רירית הסינוסים, והיא יכולה להיות סיבוך של שפעת, זיהום ויראלי או יכולה להופיע כזיהום חיידקי. ישנם שני סוגים של סינוסיטיס: מחלה אקוטית שנמשכת עד ארבעה שבועות וסוג שני היא מחלה כרונית שמתרחשת מעל ל 12 שבועות. בניגוד לדעה הרווחת, בדרך כלל הגורם לסינוסיטיס הוא בעקבות חיידק או זיהום ויראלי ועל כן כאשר אתם חווים את התסמינים הללו לפני אירוע חשוב, נדרש לטפל בהקדם הן דרך טיפול אנטיביוטי שנמצא כיעיל ביותר לטובת הפחתת התסמינים, וטיפול נוסף באמצעות טכניקות טבעיות. בשנים האחרונות המודעות לרפואה האלטרנטיבית עלתה באופן משמעותי, בעקבות טכניקות טבעיות שיכולות לסייע לטובת התמודדות עם הדלקת ועם התסמינים הנלווים. זה הזמן להסביר כי אין מדובר בתרופות קסם שיכולות להעלים לחלוטין את הדלקת אבל בהחלט יכולים לסייע לכם לטובת יצירת איזון בין גוף לנפש. אם אתם בדיוק מתכוננים לאירוע ומחפשים דרכים לטפל בבעיה, הסקירה הבאה היא בדיוק בשבילכם:

אדים חמים שמן אורגנו

סינוסיטיס היא מחלה שמתרחשת כתוצאה מסיבוכים של שפעת, אלרגיות, עונות מעבר ואפילו לחץ שיכול להתרחש בעקבות ההכנות לאירוע. יש אפשרות של טיפול טבעי לסינוסיטיס באמצעות קערת מים רותחים אליה שופכים שתי כפות של מלח גס,  ענפי רוזמרין טריים וכן שמן אורגנו. מניחים מגבת גדולה על הראש ונושמים את האדים למשך כ 10 דק'. אין מדובר בטיפול שיכול להעלים את הדלקת, אבל בהחלט יכול לסייע לטובת התמודדות עם קשיי הנשימה, בייחוד לפני אירוע. יתרון נוסף נובע מתוך היכולת להכין את העור לקראת האירוע המתקרב, וזאת באמצעות שימוש בשמנים אתריים כמו שמן אורגנו לטובת החדרת לחות לעור.

סובלים מסינוסיטיס? זה הזמן לטפל בבעיה!

תוספי תזונה ייעודים

ישנם תוספי תזונה ייעודים שבהם ניתן להיעזר לטובת התמודדות עם הדלקת. למעשה, שוק תוספי התזונה מהווה הזדמנות מצוינת ליצור שינוי תזונתי כמו גם לספק לגוף אשלגן כמו גם נוגדי חמצון המסייעים לטובת שיכוך התסמינים של סינוסיטיס לצד יכולת לפרק את הליחה שמצטברת באזור הפנים, כל זאת באופן טבעי לחלוטין. עם זאת, חשוב מאוד לבצע את הרכישה של תוספי תזונה רק דרך חברה מובילה ומוכרת וזאת בשל לא מעט תוספי תזונה שאינם מכילים את הריכוז הגבוה של אשלגן אשר חיוני לטובת פתיחת התעלות וכן מינרלים כמו גם ויטמינים שיחזקו את הגוף ויעודדו את תהליך ההחלמה.

שימוש בקומפרס

שימוש בקומפרסים ידוע מזה שנים רבות כמקל מאוד על תסמינים של סינוסיטיס. הגביהו את הראש באמצעות כרית והניחו על הפנים רטיות חמות מבד כותנה שיש לכל אחד בבית, למשך מספר דקות. לאחר מכן עסו את הפנים בתנועות סיבוביות באזור הלחיים, וכן גשר האף לכיוון מטה, מתוך מטרה לשחרר את הדלקת ולהקל על התסמינים של הגודש.

דיקור סיני

קופות החולים מאפשרות למטופלים לקבל במסגרת טיפולי הקופה דיקור סיני שנועד לסייע לטובת התמודדות עם התסמינים של הדלקת, ואפילו הוכח כיעיל. הרפואה הסינית ידועה מזה מאות שנים כרפואה המתקדמת קודם כל בקשר בין גוף לנפש, ועל כן דיקור המתבצע ע"י מטפל מוסמך יכול מאוד לסייע לכם להתמודד עם התסמינים של הדלקת כמו גם להרגיע את הגוף רגע לפני האירוע. את הדיקור נדרש לבצע לפחות כחודשיים לפני האירוע, מתוך מטרה ליצור איזון וכן ניקוי של הגודש באף.

לסיכום, ע"פ ההערכות מעל למיליון ישראלים סובלים מסינוסיטיס באופן קבוע. אין מדובר בגזרת גורל אלא ניתן בהחלט לטפל בבעיה, בייחוד אם אתם מוזמנים או מפיקים בעצמכם אירוע בו אתם רוצים להיות במיטבכם. זה הזמן להכניס את העולם האלטרנטיבי אליכם לבית כמו גם להתייעץ עם הרופא המטפל לגבי אנטיביוטיקה מתאימה, כל זאת מתוך מטרה להיפטר מהליחה ובהתאם לכך ליצור איכות חיים משופרת, ובריאה.

**המידע במאמר זה הוא לא חוות דעת רפואית או המלצה רפואית מכל סוג שהוא. לקבלת סיוע מקצועי יש לפנות לרופא בלבד.

נגישות
דילוג לתוכן